Wat is Smarketing? bestaat het wel?

Wie zich wil verdiepen in Smarketing kan Google daarvoor gebruiken of kijken op de Wikipedia pagina over smarketing

Om je een beetje op weg te helpen heb ik een reeks handige artikelen op een rijtje gezet. Veel leesplezier!
Wat is Smarketing:

  • Marlene Dekkers, MarketingFacts, “Smarketing, zo gaat het dus niet werken”, 26/08/2014
  • John Jantsch, Duct Tape Marketing, “Sales Is a Function of Marketing Pure and Simple”, 19/04/2014
  • Robert F. Lauterborn, “Why sales is a support function for marketing, not the other way around, and why most companies get it wrong.”.
  • Larry Myler, “Increase Sales Through Customer Alignment”, 08/05/2014
  • Michel Hoetmer, “In vijf stappen naar een betere opvolging van leads”, 05/09/2014
  • Christine Crandell, “Sales and Marketing Alignment Begins with the Customer.”, 04/05/2013
  • Gerry Moran, “Are You Smarketing or Smelling.”.
  • Ryan Neu, “What Sales Wants From Marketing (Besides More Leads)”, 11/03/2014
  • Brian Whalley, “Achieving Revenue Disruption Through Smarketing”, 16/01/2012
  • Meny Hoffman, “Let’s Talk Business: The Wonderful World of Smarketing!”, 31/03/2012
  • Giselle Walsh, “10 Smarketing Tips to Fill the Top of Your Sales Funnel”, 02/07/2014
  • Aaron Rains, “What is Smarketing? And How to Put It to Work for You.”, 24/03/2013
  • Calista Rollogas, “Smarketing: the Convergence of Social, Sales and Marketing.” 16/05/2014
  • Paul Nolan, “ ‘Smarketing’ to the rescue “, 27/07/2012
  • Michael S. Pestorius, “Apply Six Sigma to Sales and Marketing” 01/2007
  • En tenslotte een slideshare van HubSpot waarin je antwoorden krijgt op de vraag Wat is Smarketing:

    Geef een reactie

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *